COVID-19 Status

COVID-19 – aktualny status

W NOVASOL robimy wszystko co w naszej mocy, aby pomóc naszym Gościom z konsekwencjami globalnej pandemii COVID-19.

Mamy nadzieję, że będziesz w stanie zrealizować swoją bieżącą rezerwację. Ponieważ jednak rozumiemy niepewność związaną z obecną sytuacją, chcemy się upewnić, że jesteś poinformowany o dostępnych opcjach związanych z Twoją rezerwacją.

Masz możliwość zmiany rezerwacji do 40 dni przed planowanym przyjazdem - za opłatą 350zł. Możesz ponownie zarezerwować wakacje w tym samym domu wakacyjnym w innym okresie, dokonać rezerwacji w innym domu wakacyjnym lub, jeśli chcesz, nawet w innym domu wakacyjnym w każdym kraju dostępnym w ofercie NOVASOL.

Jeśli chcesz skorzystać z tych opcji, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Przed skontaktowaniem się z nami zachęcamy do rozważenia alternatywnej daty przyjazdu i / lub domu wakacyjnego, który chcesz ponownie zarezerwować. Pozwoli nam to jeszcze bardziej skutecznie pomóc Tobie i innym Gościom. Wszystkie dostępne domy oraz terminy możesz sprawdzić na https://www.novasol.pl

Jeśli chcesz anulować rezerwację, możesz to zrobić za opłatą. Przypominamy, że im bliżej daty przyjazdu, tym koszt anulowania jest wyższy.

Aby uzyskać więcej informacji na temat dostępnych opcji, zapoznaj się z Ogólnymi Warunkami Najmu obowiązującymi dla Twojej rezerwacji. Można je znaleźć na stronie https://www.novasol.pl/faq/ogolne-warunki-najmu

Jednocześnie informujemy, że w tym okresie wzmożonego ruchu telefonicznego i mailowego, czas oczekiwania na kontakt z doradcą lub odpowiedź na maila może się przedłużyć. Zapewniamy, że staramy się jak najszybciej Was obsłużyć.

Nasz dział obsługi Klienta jest dostępny pod numerem telefonu 91 883 48 00 oraz mailem novasol@novasol.pl

Życzymy Wam udanych wakacji!

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Poniżej opisaliśmy najczęściej zadawane pytania, które od Was otrzymujemy. Mamy nadzieję, że może to pomóc w udzieleniu odpowiedzi na pytanie już teraz!

Pytania i odpowiedzi
Zarezerwowałem dom wakacyjny, ale granice kraju, w którym on się znajduje, są zamknięte. Co teraz?

Oferujemy zmianę rezerwacji wszystkim naszym Gościom do 40 dni przed planowanym przyjazdem - za opłatą 350zł.

Zawsze masz możliwość zmiany rezerwacji do 40 dni przed planowanym przyjazdem za opłatą 350zł. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz informacje opisane powyżej, a także Ogólne Warunki wynajmu, które są dostępne pod adresem: https://www.novasol.pl/faq/ogolne-warunki-najmu

Czy mogę dokonać zmiany domu wakacyjnego w rezerwacji?

Tak, możesz ponownie zarezerwować wakacje w tym samym domu wakacyjnym w innym okresie, w innym domu wakacyjnym lub, jeśli chcesz, w innym kraju. Wszystkie dostępne domy oraz terminy możesz sprawdzić na https://www.novasol.pl

Co się stanie, jeśli moja zmieniona rezerwacja będzie tańsza lub droższa niż moja pierwotna rezerwacja?

Jeśli zdecydujesz się zmienić rezerwację na termin lub dom wakacyjny, który jest droższy niż pierwotna rezerwacja, należy dopłacić różnicę plus opłatę za zmianę rezerwacji. Jeśli zmiana rezerwacji jest tańsza niż rezerwacja pierwotna, zwrócimy Ci różnicę pomniejszoną o opłatę za zmianę rezerwacji.

Co się stanie z już dokonanymi płatnościami, jeśli dokonam zmiany rezerwacji?

Wszelkie dokonane płatności będą przetransferowane na nową rezerwację. Może to potrwać kilka dni.

Jeśli zmieniona rezerwacja jest tańsza niż pierwotna rezerwacja, wykorzystamy kwotę zapłaconą za pierwotną rezerwację, aby pokryć cenę zmienionej rezerwacji i opłatę za zmianę rezerwacji. Każda nadwyżka zostanie zwrócona. Może to jednak potrwać co najmniej 3-4 tygodnie.

Jeśli zmieniona rezerwacja jest droższa niż rezerwacja pierwotna, naliczymy różnicę plus opłatę za zmianę rezerwacji. Pamiętaj, że może to spowodować dodatkową płatność do pierwszej raty. Będzie to widoczne w serwisie Mybooking.

Kiedy należy opłacić drugą ratę zmienionej rezerwacji?

Druga rata powinna być opłacona do 6-ciu tygodni przed datą przyjazdu.

Nie chcę dokonywać żadnych zmian. Chcę anulować rezerwację. Czy otrzymam zwrot pieniędzy?

Wszystkie anulacje są przeprowadzane za opłatą - zgodnie z klauzulą ​​6 Ogólnych Warunków Najmu. Im bliżej daty przyjazdu, tym opłata za anulację jest wyższa. Nie oferujemy pełnego zwrotu za anulację.. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z Ogólnymi Warunkami Najmu, obowiązującymi dla Twojej rezerwacji pod adresem: https://www.novasol.pl/faq/ogolne-warunki-najmu

Kiedy mogę oczekiwać zwrotu za anulację rezerwacji?

W przypadku anulacji, najpierw skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia kwoty zwrotu. Zwrot nastąpi w ciągu przynajmniej 3-4 tygodni i jest to spowodowane tym, że obecnie mamy sporo zapytań od Klientów. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Czy oferujecie vouchery?

Nie, nie oferujemy voucherów.

Czy wiecie kiedy zostaną zniesione zakazy podróżowania i zamknięcie granic?

Jesteśmy w posiadaniu tych samych informacji, które są publicznie udostępniane. W związku z tym, prosimy o odwiedzenia strony internetowej odpowiednich władz w Twoim kraju, aby zobaczyć najnowsze aktualizacje.

Ogólne Warunki Najmu

W przypadku wszystkich innych pytań związanych z rezerwacją zapoznaj się z naszymi ogólnymi warunkami: www.novasol.pl/faq/ogolne-warunki-najmu

Nie mogę tutaj znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Jak się z Wami skontaktować?

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat opcji dostępnych dla Ciebie, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod adresem novasol@novasol.pl (preferujemy tą formę kontaktu) lub pod numerem +48918834800, a nasza obsługa klienta pomoże Ci najlepiej, jak to możliwe.

Pamiętaj, że ze względu na wyjątkowo dużą liczbę połączeń mogą wystąpić dłuższe okresy oczekiwania na połączenie. 

Pracujemy tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za cierpliwość.