COVID-19 Status

Globalna pandemia COVID-19 powoduje zamykanie granic na całym świecie. To niezwykła i ciężka sytuacja. W NOVASOL robimy wszystko co w naszej mocy, aby pomóc naszym Gościom w nadchodzących dniach. Oznacza to, że jesteśmy bardzo zajęci i możesz mieć trudności z nawiązaniem z nami kontaktu. Nie martw się jednak; zajmiemy się wszystkimi Twoimi sprawami. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na niektóre najczęściej zadawane pytania dotyczące tej sytuacji.

COVID-19 - jeśli masz założoną rezerwację:
Zarezerwowałeś dom wakacyjny w kraju, którego granice są teraz zamknięte. Co teraz?

Oferujemy bezpłatną zmianę rezerwacji wszystkim naszym Gościom, którzy są bezpośrednio dotknięci zamknięciem granicy. Oznacza to, że możesz zarezerwować ten sam dom wakacyjny z późniejszą datą przyjazdu w 2020 roku.

Czy możesz zarezerwować inny dom?

Wszystkim naszym Gościom oferujemy rezerwację tego samego domu wakacyjnego z późniejszą datą przyjazdu w 2020 roku. Jeśli jednak dom wakacyjny jest już zarezerwowany w pożądanym terminie, proponujemy zarezerwować inny dom za pośrednictwem NOVASOL. Jeśli nowy dom wakacyjny jest droższy niż oryginalny, będziesz musiał sam zapłacić różnicę, a my nie zaoferujemy zwrotu różnicy, jeśli wybierzesz tańszy dom.

Nowa rezerwacja jest tańsza lub droższa niż Twoja pierwotna. Co to dla ciebie znaczy?

Jeśli zdecydujesz się zmienić rezerwację na tydzień, w którym cena jest wyższa, będziesz musiał zapłacić różnicę. Nie otrzymasz zwrotu, jeśli wybierzesz rezerwację na tydzień, w którym cena jest niższa.

Czy jest możliwa bezkosztowa anulacja?

Odwołujemy się do naszych zwyczajnych zasad dotyczących wynajmu i anulowania rezerwacji, ponieważ zwroty zależą od czasu przyjazdu. Pamiętaj, że wyjątkowo oferujemy bezpłatną zmianę rezerwacji na późniejszy termin przyjazdu w 2020 roku.

Nie mogę tutaj znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Jak się z Wami skontaktować?

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat opcji dostępnych dla Ciebie, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod adresem novasol@novasol.pl (preferujemy tą formę kontaktu) lub pod numerem +48918834800, a nasza obsługa klienta pomoże Ci najlepiej, jak to możliwe. Pamiętaj, że ze względu na wyjątkowo dużą liczbę połączeń mogą wystąpić dłuższe okresy oczekiwania na połączenie.  Pracujemy tak szybko, jak to możliwe, i dziękujemy za cierpliwość. W przypadku wszystkich innych pytań związanych z rezerwacją zapoznaj się z naszymi ogólnymi warunkami: https://www.novasol.pl/rental-terms