Jak możemy Ci pomóc?

Jest dla nas bardzo ważne, aby Twoje wakacje były jak najbardziej udane. Dlatego też, chcemy Cię przygotować do wyjazdu najlepiej jak to możliwe.

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na niektóre z najczęściej zadawanych pytań dotyczących rezerwacji, płatności, przyjazdów, odbioru kluczy i naszych pakietów bezpieczeństwa.

Wystarczy jedno kliknięcie, abyś znalazł odpowiedź na swoje pytanie.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się nami tutaj

Anuluj bez opłat do 7 dni

Bezpłatna anulacja do 7 dni przed przyjazdem to specjalna oferta dostępna dla wszystkich obiektów, które są oznaczone bannerem„7-dniowa bezpłatna anulacja”. Oferta dotyczy rezerwacji dokonanych w tych obiektach, nie później niż 31/10/21 r. i tylko dla przyjazdów w 2021 r.

Każde anulowanie rezerwacji dokonanej w ramach tej oferty specjalnej powinno odbywać się przez dedykowany serwis MyBooking.

Anulowanie rezerwacji w terminie krótszym niż 7 dni do przyjazdu, będzie rozpatrywane zgodnie z Ogólnymi Warunkami Najmu.

COVID-19

Jak pandemia COVID-19 wpływa na mnie i moją rezerwację?

W NOVASOL robimy wszystko, aby pomóc Ci w związku z sytuacją wywołaną przez COVID-19, dlatego zebraliśmy wszystkie informacje dotyczące pandemii na tej stronie, gdzie możesz przeczytać więcej o tym, jak może ona wpłynąć na Twój pobyt.

Zarezerwowałem dom wakacyjny wkraju, w którym granica jest zamknięta. Co teraz?

Zawsze masz możliwość zmiany rezerwacji do 40 dni przed planowanym przyjazdem po uiszczeniu opłaty w wysokości 350zł. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj Ogólne Warunki Najmu.

Czy mogę dokonać zmiany w rezerwacji?

Tak, możesz ponownie zarezerwować wakacje w tym samym obiekcie wakacyjnym w innym terminie. Możesz także wybrać inny obiekt wakacyjny lub miejsce/kraj pobytu. 

Aby dokonać zmiany - skontaktuj się z nami.

Co się stanie, jeśli moja zmieniona rezerwacja jest tańsza lub droższa niż moja pierwotna rezerwacja?

Jeśli zdecydujesz się ponownie zarezerwować termin lub obiekt wakacyjny, który jest droższy niż pierwotna rezerwacja - doliczymy różnicę, powiększoną o opłatę za zmianę rezerwacji.

Jeśli zmieniona rezerwacja będzie tańsza niż pierwotna, zwrócimy Ci różnicę ceny pomniejszoną o opłatę za zmianę rezerwacji.

Jeśli już dokonałeś wpłaty, Twoje pieniądze zostaną przeniesione na nową rezerwację. Możesz to zobaczyć na swojej stronie MyBooking.

Kiedy należy opłacić drugą ratę za zmienioną rezerwacje?

Drugą ratę należy wpłacić do 6 tygodni przed przyjazdem.

Nie chcę zmieniać rezerwacji, ale anulować mój pobyt. Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Wszystkie anulacje są dokonywane za opłatą - zgodnie z punktem 6 Ogólnych Warunków Najmu. Opłata ta jest tym wyższa, im bliżej planowanej daty przyjazdu dokonasz anulacji. Pełny zwrot kosztów nie jest możliwy.  Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z Ogólnymi Warunkami Najmu mającymi zastosowanie do Twojej rezerwacji.

Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy w przypadku anulacji?

Jeśli przysługuje Ci zwrot części zapłaconych pieniędzy, skontaktujemy się z Tobą w celu przesłania potwierdzenia kwoty do zwrotu.

Należy pamiętać, że obecnie przetwarzamy dużo zapytań Klientów, dlatego z przykrością informujemy, że dokonanie zwrotu pieniedzy może zająć co najmniej 3-4 tygodnie (jeśli zwrot przysługuje).

Bardzo przepraszamy za tą niedogodność.

Czy oferujecie vouchery?

Niestety, nie oferujemy voucherów.

Czy uzyskam odpowiedź na pytanie, kiedy zniesione będą zakazy podróżowania i zamknięcia granic?

Jesteśmy w posiadaniu tych samych informacji, które są publicznie dostępne. W związku z tym, zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej odpowiednich władz w kraju ojczystym, a także w kraju docelowym, aby zapoznać się z najnowszymi aktualizacjami.

Rezerwacja obiektu wakacyjnego

Jak mogę zarezerwować dom lub apartament wakacyjny?

Wakacje w obiekcie wakacyjnym najłatwiej zarezerwujesz, jeśli skorzystasz z naszej strony

Jak mogę skorzystać z moich zniżek?

NOVASOL oferuje zniżki na wakacyjne kwatery za pośrednictwem różnych partnerów, klubów partnerskich i firm. Kupony rabatowe można znaleźć na stronach internetowych naszych partnerów, w magazynach członkowskich lub w intranecie poszczególnych firm.

Możesz skorzystać z kuponów  podczas rezerwacji obiektu wakacyjnego; wprowadź informacje o voucherze podczas ostatniego kroku - przy wyborze metody płatności. Po wprowadzeniu kuponu kliknij „Zastosuj”, aby system naliczył rabat.

Pamiętaj, że poszczególnych rabatów nie można łączyć.

Możesz użyć kuponów:

  • Przy zakładaniu nowej rezerwacji
  • Bezpośrednio na stronie NOVASOL

Gdzie znajdę moją umowę najmu?

Natychmiast po dokonaniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą link do Twojej osobistej strony rezerwacji MyBooking, na której możesz znaleźć informacje dotyczące płatności i pobrać umowę najmu (po opłaceniu 100%). Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową, umowę najmu znajdziesz natychmiast po dokonaniu rezerwacji.

Nie wysyłamy dokumentów tradycyjną pocztą, ponieważ proces rezerwacji odbywa się na naszej stronie internetowej i za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeśli jednak chcesz otrzymywać umowy najmu tradycyjną pocztą, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży i zarezerwuj swój pobyt za ich pośrednictwem.

Czy moje dane dotyczące płatności są chronione?

Wszystkie informacje podane podczas rezerwacji obiektu wakacyjnego za pośrednictwem naszej strony internetowej, są przesyłane do NOVASOL za pomocą szyfrowania SSL.

Kiedy mogą zarezerwować przyszłoroczne wakacje?

Jeśli już planujesz wakacje na przyszły rok, NOVASOL może złożyć zamówienie w przedsprzedaży na wybrany przez Ciebie obiekt. Ważne: Zakładając przedrezerwację nie otrzymasz ceny obiektu, ponieważ ceny te są co roku renegocjowane z właścicielem.

Po renegocjacji umowy prześlemy potwierdzenie rezerwacji oraz cenę najmu. Jeśli nie jesteś bedziesz zadowolony z ceny, będziesz mieć dłuższy termin anulowania bez dodatkowych opłat.

Do złożenia zamówienia w przedsprzedaży potrzebujemy numeru domu, żądanego terminu, a także imienia i nazwiska, adresu, numeru telefonu i adresu e-mail.

Należy pamiętać, że istnieje możliwość, że dany termin nie będzie dostępny w nadchodzącym sezonie lub będzie zablokowany przez właściciela. W takim przypadku wyślemy Ci alternatywę, abyś mógł nadal mógł spędzić z nami udane wakacje. Mamy jednak lojalnych właścicieli domów i mamy nadzieję, że po raz kolejny, będziemy mogli powitać Cię jako Gościa w wybranym obiekcie NOVASOL.

Czy obiekty wakacyjne są wynajmowane grupom młodzieżowym?

Grupa młodzieżowa to przynajmniej 6 osób poniżej 21 roku życia, które chcą wynając obiekt wakacyjny. Grupę należy wcześniej zgłosić do NOVASOL, który zastrzega sobie prawo do odrzucenia danej grupy. Jeśli grupy nie zostaną zgłoszone z wyprzedzeniem, NOVASOL może odrzucić zgłoszenie po przyjeździe lub w trakcie pobytu.

Niektórzy właściciele nie chcą wynajmować swoich domów grupom młodzieżowym, ale zwykle jest to określone w opisie domu. Należy pamiętać, że osoba dokonująca rezerwacji musi mieć ukończone 21 lat.

Grupy młodzieżowe muszą, najpóźniej w dniu przyjazdu, wpłacić specjalną kaucję grupową składającą się ze zwykłej przedpłaty za zużycie oraz dodatkowej opłaty w wysokości do 2000zł za osobę - kwota ta bedzie wskazana w umowie najmu. Jeśli obowiązkowe sprzątanie końcowe nie jest wliczone w cenę wynajmu, grupa również musi za nie zapłacić.

Czy firmy mogą wynająć obiekt wakacyjny?

W opisie obiektu jest zwykle wskazane, czy można go wynająć jedynie na pobyt wakacyjny, czy też jest możliwy pobyt grupy pracowników.

Więcej informacji, znajdziecie w dziale: Rezerwacje pracownicze.

Zmiany, Anulacje, Pakiet Bezpieczeństwa

Jak mogę dokonać zmiany w rezerwacji?

Jeśli chcesz dokonać zmiany - skontaktuj się z nami bezpośrednio. Wszystkie zmiany muszą być zgodne z naszymi Ogólnymi Warunkami Najmu i ewentualnymi opłatami.

Jak mogę anulować rezerwację?

Możesz anulować rezerwację na swojej osobistej stronie MyBooking, do której link znajduje się w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.

Pamiętaj, że wszelkie anulacje muszą być zgodne z Ogólnymi Warunkami Najmu.

 

Czy mogę przenieść moją rezerwację na kogoś innego?

Jeśli nie możesz skorzystać ze swojej rezerwacji, możesz bezpłatnie przenieść swoją rezerwację na inną osobę - do 8 dni przed przyjazdem. Można to zrobić, kontaktując się bezpośrednio z nami.

NOVASOL potrzebuje od Państwa pisemnego potwierdzenia zawierającego informacje o nowym wynajmującym.

Co zawiera Pakiet Bezpieczeństwa?

Naszym celem jest zapewnienie Ci jak najbardziej bezproblemowych wakacji, dlatego możesz zarezerwować swój pobyt bez obaw o nagłe problemy. Jesteś objęty naszym Pakietem Bezpieczeństwa - i to za darmo!

Pakiet Bezpieczeństwa obejmuje:

Anulację w przypadku choroby lub śmierci

Anulację, do 8 dni przed wyjazdem, w przypadku nagłego bezrobocia lub podjecia nowej pracy

Anulację lub alternatywna propozycję, w przypadku niewypłacalności właściciela

Gwarancja zwrotu pieniędzy w domach z krytym basenem

Gwarancja najniższej ceny

 

Więcej o Pakiecie Bezpieczeństwa, dowiesz się tutaj.

Płatności, obsługa, koszty zużycia

Jak mogę opłacić swoją rezerwację?

Za rezerwację możesz zapłacić kartą kredytową lub za pośrednictwem przelewu.

Możesz czuć się bezpiecznie płacąc online; Twoje informacje są przetwarzane w bezpieczny sposób i są szyfrowane za pomocą protokołu SSL. W żadnym momencie nie zapisujemy informacji o Twojej karcie kredytowej - potwierdzamy tylko prawidłowość wprowadzonych danych.

Czy mogę zapłacić w ratach?

Jeśli dokonujesz rezerwacji terminu minimum na 56 dni przed przyjazdem, możesz dokonać płatności w dwóch ratach.

Pierwsza rata to równowartość 25% całej kwoty rezerwacji.

Druga rata wynosi 75% wartości rezerwacji i musi być opłacona do 42 dni przed przyjazdem.

Decydując się na rozłożenie płatności na raty, pierwsza z nich jest naliczana od razu. Informacje o płatności są zapisywane za pośrednictwem naszych certyfikowanych i zatwierdzonych zewnętrznych partnerów płatniczych. Druga rata jest naliczana automatycznie w terminie płatności.

W przypadku wykupienia dodatkowych usług w terminie pomiędzy płatnościami dwóch rat (np. pościel), kwota drugiej raty automatycznie wzrośnie, odpowiednio do ceny dodatkowej usługi.

Przegląd płatności znajdziesz na swojej stronie MyBooking, ale pamiętaj, że jeśli zmienisz okres rezerwacji lub obiekt, druga rata nie zostanie pobrana automatycznie.

Jak wygląda procedura w przypadku nowej karty kredytowej?

Jeśli między płatnościami rat otrzymasz nową kartę kredytową, zalecamy zalogowanie się na stronie MyBooking w dniu płatności i dokonanie płatności nową kartą. Jeśli zmienisz informacje o płatności przed datą płatności drugiej raty, kwota zostanie pobrana w tym samym momencie.

Kiedy pobierana jest płatność z tytułu podatku turystycznego?

W wielu krajach europejskich władze lokalne pobierają podatek turystyczny od odwiedzających dany kraj. Kwota różni się w zależności od kraju. Również w zależności od kraju, podatek bedzie już doliczony do rezerwacji  lub będzie płatny w  biurze obsługi / u właściciela w dniu przyjazdu, w lokalnej walucie.

Czy mogę uzyskać fakturę/rachunek?

Wiecej informacji na temat faktur/rachunków uzyskasz tutaj

Jak mogę zamówić dodatkowe usługi?

Możesz wykupić dodatkowe usługi, kontaktując się z nami lub samodzielnie, przez stronę rezerwacji MyBooking.

 

Zamówienie dodatkowych usług, pomiędzy płatnościami rat:

Kwota zamówionej usługi, zostanie doliczona do drugiej raty.

 

Zamówienie dodatkowych usług, po dokonaniu pełnej wpłaty:

Kwota do zapłaty pojawi się w serwisie MyBooking.

Jakie dodatkowe usługi mogę zamówić w Danii?

Zestaw do sprzątania, który zawiera:

3 ściereczki do naczyń, 7 tabletek do zmywarki, 1 gąbka, środek do czyszczenia szkła, płyn do naczyń, detergent.

 

Zestaw Pościeli, który zawiera:

1 poszewka na kołdrę, 1 poszewka na poduszkę, 1 prześcieradło, 2 ręczniki, 1 ściereczka do naczyń.

 

Sprzątanie końcowe

 

Łóżeczko oraz krzesełko dziecięce

 

Bilety/vouchery na okoliczne atrakcje

 

Pamiętaj, że mogą wystąpić różnice między obiektami wakacyjnymi pod względem dostępnych usług dodatkowych.

Ile kosztuje sprzątanie końcowe?

Cena sprzątania końcowego różni się w zależności od kraju i zależy od wielkości wynajmowanego obiektu. Dokładną cenę poznasz podczas rezerwacji pobytu, gdzie możesz dodać ją jako usługę dodatkową. Jeśli już zarezerwowałeś swój pobyt, skontaktuj się z nami, a my podamy Ci cenę za sprzątanie końcowe.

W niektórych obiektach, usługa sprzątania końcowego jest obowiązkowa, a jego cena zostanie wyświetlona wraz z całkowitą ceną wynajmu. Jeśli sprzątanie końcowe nie widnieje na umowie najmu, będziesz musiał za nie zapłacić po przyjeździe.

Jak opłacić ewnetualne koszty zużycia?

Wynajmując obiekty z NOVASOL, możesz mieć naliczone dodatkowe koszty zużycia, oprócz ceny zapłaconej za wynajem. Poniżej możesz zobaczyć, jak obliczane jest zużycie (chyba że w opisie obiektu podano, że jest bezpłatne). Energia elektryczna, woda, telefon, ogrzewanie i drewno są kosztami zmiennymi i są wliczone w cenę całkowitą wielu obiektów.

W przypadku wynajmu, w których prąd i woda nie są wliczone w cenę, zużycie zależy od rodzaju obiektu, wystroju wnętrza i wielkości powierzchni. Zalecamy skontaktowanie się z NOVASOL, jeśli chcesz uzyskać informacje o średnim koszcie w konkretnym obiekcie.

W przypadku większości obiektów, sposób opłacenie zużycia mediów zostanie ustalonyna miejscu. Właściciel lub osoba kontaktowa może zażądać po przyjeździe depozytu, który służy do wyrównania kosztów zużycia. W niektórych obiektach zużycie jest rozliczane po wyjeździe, w którym to przypadku otrzymasz rachunek oraz informacje dotyczące płatności. Jeśli wpłaciłeś depozyt na pokrycie kosztów zużycia, koszty zostaną rozliczone, a Twoja nadwyżka depozytu zostanie Ci zwrócona.

 

Koszty zużycia w Danii:

Prąd: 2,65 DKK/kWh

Woda 66 DKK/m3

(Ceny z 01.01.2020)

Rachunek za zużycie mediów otrzymasz w ciągu trzech tygodni od zakończenia pobytu. W przypadku niektórych obiektów, zazwyczaj tych z basenem, zostanie pobrana przedpłata z góry lub po odebraniu kluczy , w dniu przyjazdu.

Czy w obiektach pobierana jest kaucja?

W większości naszych obiektów nie jest pobierana kaucja. Jednak czasem jest ona pobierana i dotyczy to takich sytuacji jak:

  • Rezerwacja obiektów, które nie służą (docelowo) jako domy na wynajem, np. pałace
  • Rezerwacja dokonana przez grupę
  • Pobyty dłuższe niż 14 dni
  • Unikalne obiekty wakacyjne
  • Domy z łodzią

Co się dzieje w przypadku powstania zniszczeń?

Wypadki mogą się zdarzyć. Jeśli jest to mały wypadek (rozbita szyba lub talerz), możesz go wpisać w specjalnym formularzu, który znajdziesz w wynajmowanym obiekcie. W ten sposób możemy szybko zareagować i naprawić szkodę. NOVASOL pokrywa koszty szkód do 135 EUR.

Dzień przyjazdu, Dzień wyjazdu, Klucze

Kiedy mogę odebrać klucze/przyjechać do obiektu?

Dania
W Danii można odebrać klucz po godzinie 15:00 i wprowadzić się do domu od godziny 16:00. Na stronie MyBooking możesz wybrać opcję otrzymania wiadomości SMS, jeśli obiekt będzie gotowy przed godziną 15:00.

Należy pamiętać, że wcześniejszy (nieuzgodniony) przyjazd nie musi oznaczać wcześniejszego odbioru kluczy/obiektu. Właściciel/serwis musi przygotować obiekt na Twój przyjazd i potrzebuje do tego czasu.

 

Pozostałe kraje:

W innych krajach klucz można odebrać między 16:00 a 20:00. Pamiętaj, aby wskazać żądany/oczekiwany czas przybycia w witrynie MyBooking, aby właściciel lub osoba kontaktowa mogli go potwierdzić. Jeśli planujesz przyjechać wcześniej niż wskazany czas, musi to zostać potwierdzone przez właściciela lub osobę kontaktową, w przeciwnym razie nie możesz oczekiwać, że dostaniesz klucz w żądanym czasie.

Gdzie mogę odebrać klucz do obiektu wakacyjnego?

Na stronie swojej rezerwacji MyBooking znajdziesz plik PDF o nazwie „Opis trasy / Odbiór kluczy”, w którym wskazana jest lokalizacja obiektu oraz miejsce odbioru kluczy. Należy pamiętać, że adres odbioru kluczy nie musi być taki sam, jak adres obiektu wakacyjnego.

Kiedy należy opuścić obiekt wakacyjny?

Obiekt wakacyjny należy opuścić najpóźniej o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.

Czy w czasie pobytu mogę liczyć na Waszą pomoc?

Oczywiście!

W każdym kraju mamy biuro serwisowe, któe postara sie jak najszybciej Ci pomóc. Więcej informacji, znajdziesz tutaj.

Gdzie należy zwrócić klucze?

Klucze należy oddać w tym samym miejscu, w którym je odbierano.

Koncept NOVASOL: co powinienem zabrać ze sobą do domu wakacyjnego?

Co znajdę w obiekcie wakacyjnym?

W naszych obiektach można znaleźć przynjamniej podstawowy sprzęt kuchenny oraz kołdry i poduszki do wszystkich łóżek. Nie ma jednak kołder dla dzieci. Obiekt jest urządzony według gustu właściciela i można to zobaczyć na zdjęciach znajdujących się w opisie. Zwróć uwagę, że liczba gwiazdek jest związana z jakością i ilością podstawowego i specjalnego wyposażenia.

Czy w obiekcie będą jakieś środki czystości?

W obiekcie zazwyczaj nie ma środków czystości. Dlatego zalecamy przywiezienie własnych środków czystości lub, jeśli to możliwe, zakup naszego zestawu wakacyjnego. W obiekcie znajdziesz jednak odkurzacz, a także mop podłogowy i wiadro.

Czy w obiekcie są kołdry i poduszki?

Tak. Kołdry i poduszki są zawsze dostępne dla tylu osób, ilu jest w stanie, maksymalnie, ugościć obiekt. Nie ma jednak kołder i poduszek do łóżeczek dziecięcych. Jeśli cena wynajmu nie obejmuje pościeli, można przywieźć własną lub wypożyczyć w ramach dodatkowej usługi.

Co powinienem przywieźć ze sobą?

Rzeczy takie jak ręczniki, pościel i ściereczki kuchenne mogą być wliczone w cenę lub można je zamówić przed przyjazdem. Jeśli nie ma tego w opisie, należy przywieźć własne.

Warto zabrać ze sobą własne jedzenie i napoje, a także najpotrzebniejsze rzeczy do kuchni i łazienki, w tym ręczniki papierowe i papier toaletowy.

Ogólne informacje o obiektach wakacyjnych

Co oznaczają gwiazdki przy obiektach?

Odnoszą się one do jakości obiektu. I tak:

1* - Prosto umeblowany obiekt z podstawową aranżacją;

2* - Prosto umeblowany obiekt;

3* - Tradycyjne obiekty z podstawowym umeblowaniem;

4* - Dobrze wyposażony obiekt z komfortowymi meblami i wysokim standardzie;

5* - Gustownie urządzony obiekt z nowoczesnym wyposażeniem i nowoczesnymi meblami

Ile osób jest dozwolonych w obiekcie?

Liczba osób dopuszczonych do wynajmu wakacyjnego jest podana w opisie domu. Liczą ta oznacza wszystkie osoby, niezależnie od wieku.

Dania:

W większości obiektów dopuszczalne jest dodatkowe dziecko poniżej 4 lat. Zazwyczaj jest to wskazane w opisie.

Norwegia i Szwecja:

W tych krajach obowiązują takie same zasady jak w Danii. Zawsze jednak możesz podpytać o szczegóły, przed założeniem rezerwacji.

Centralna i Południowa Europa:

Nie można przekroczyć wskazanej liczby osób. Można jednak wysłać zapytanie o pobyt dodatkowych osób. Dodatkowo, w większosci krajów jest zabronione rozbijanie namiotu w ogrodzie czy parkowanie kampera.

Czy mogą sam posprzątać w obiekcie?

Końcowe sprzątanie nieruchomości wakacyjnej może być wykonane przez samego najemcę i jest sprawdzane przez właściciela lub nasz serwis po wyjeździe. Jeśli chcesz powierzyć nam sprzątanie końcowe, możesz je zamówić podczas rezerwacji obiektu wakacyjnego lub przyjeżdżając do biura obsługi.

W przypadku wielu obiektów wakacyjnych, zwłaszcza w południowej Europie, końcowe sprzątanie jest już wliczone w cenę rezerwacji i jest wykonywane przez nas.

Ile zwierząt domowych mogę zabrać do domu wakacyjnego?

Liczba dozwolonych zwierząt jest podana w opisie domu. Jeśli chcesz przywieźć więcej zwierzaków niżjest to dozwolone, prosimy o przesłanie stosownego zapytania do naszego działu obsługi Klienta, a my przekażemy je do Właściciela obiektu.

Znaki wodne na zdjęciach?

Kiedy wprowadzamy obiekt do oferty, ważne jest, abyśmy otrzymali odpowiednie zdjęcia. Czasami jednak zdarza się, że obiekt jest dostępny na stronie, zanim nasz fotograf wykonał jego zdjęcia. Dlatego też, w międzyczasie, musimy używać zdjęć przykłądowych ze znakiem wodnym. Informacje widoczne na tych zdjęciach, nie uprawniają do późniejszej rekompensaty.

"Ogólne Warunki Najmu" i "Warto wiedzieć"

Ogólne Warunki Najmu

Ogólne Warunki Najmu znajdziesz tutaj

Warto wiedzieć

Niezależnie od tego, dokąd się wybierasz, zawsze warto przeczytać o tym, czego możesz się spodziewać podczas pobytu w naszych obiektach. Dowiedz się więcej tutaj.