Holiday homes in Poland

Bezpieczny wynajem domu lub apartamentu

Wynajęcie swojego domu lub mieszkania na wakacje to ważna decyzja. Podobnie jest z wyborem pośrednika, która Ci w tym pomoże. Tutaj dowiesz się wszystkiego o wynajmie domu wakacyjnego i jego korzyściach.
 

Lokalne wsparcie i globalna siła
Ponad 50 lat doświadczenia na rynku
Darmowe ubezpieczenie Twojego domu

Zdobądź niezobowiązującą ofertę wynajmu Twojego domu

Klikając „wyślij”, wyrażasz zgodę na kontakt z NOVASOL przez telefon lub e-mail z dalszymi informacjami na temat wynajmu obiektu wakacyjnego. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie, kontaktując się z nami pod następującym adresem e-mail: datainformation@novasol.com

Dlaczego warto podjąć z nami współpracę?

Globalny zasięg
Twój dom lub apartament będzie dostępny w całej Europie za pośrednictwem portali rezerwacyjnych, mediów społecznościowych, biur podróży i naszej strony, która jest dostępna w 19 wersjach.
Kompleksowa obsługa
Zajmujemy się każdym etapem najmu: od rezerwacji do wyjazdu. Obsługujemy również wszystkie płatności i pokrywamy koszty w przypadku późnej anulacji, abyś nie stracił zarobku.
Troska o Gości
Dbamy o to, aby nasi Goście spędzili udany urlop i wypoczywali z nami co roku. Odpowiadamy na pytania i prośby, zarówno przed, w trakcie, jak i po pobycie.

Ile możesz zarobić na wynajmie domu lub apartamentu?

Przychód z wynajmu swojego domu wakacyjnego jest zależny od wielu czynników, jak np. metraż, lokalizacja, dodatkowe udogodnienia, wnętrza, stan domu i wiele innych. Poniżej znajdziesz przykłady różnych typów domów wakacyjnych i ich cen wynajmu. Skontaktuj się z nami, a oszacujemy ile będziesz mógł zarobić na swoim domu lub apartamencie wakacyjnym.

Oto, jak pomożemy Ci zwiększyć zyski z wynajmu

  • Promocja: Twój dom wakacyjny będzie zaprezentowany setkom tysięcy potencjalnych Gości – za pośrednictwem różnych kanałów sprzedażowych. My przygotujemy opisy, fotografie i zajmiemy się marketingiem – zadbamy o wszystko!
  • Właściwa cena: Ustalenie ceny najmu nie jest łatwym procesem, a źle oszacowane ceny najmu są przyczyną niskiej sprzedaży. Dlatego też, w oparciu o nasze ponad 50-letnie doświadczenie i analizę rynku, ustalimy jak najlepszą cenę Twojego domu wakacyjnego i dostosujemy ją do popytu.
  • Zwiększenie zainteresowania: Oferujemy szeroki wybór konceptów, które będą wyróżniać Twój dom wakacyjny i zagwarantują dotarcie do większej liczby Klientów. Wśród konceptów są m.in. domy przyjazne dzieciom, domy z basenem, domy dla aktywnych, domy z ogrodem i wiele innych. Udzielimy Ci również wskazówek dot. dodatkowych ulepszeń, które pomogą Ci zwiększyć zysk z wynajmu.

PS. Czy wiesz, że jeśli Gość anuluje potwierdzoną rezerwację na mniej niż 21 dni przed przyjazdem, wypłacimy Ci pełną kwotę za tę rezerwację.
 

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy, ponieważ uzyskuję w ten sposób dodatkowe dochody, a także mam kontakt z ciekawymi ludźmi i okazję do nauki języka obcego. Zawsze mogę liczyć na życzliwą i kompetentną pomoc Pań z biura.

Joanna S.
Joanna Szarzec NOVASOL

Jestem na co dzień osobą bardzo zajętą, więc samodzielnie nie mogłabym zająć się wakacyjnym wynajmem swojego domku. Dzięki firmie NOVASOL, która pozyskuje dla mnie klientów i załatwia wszelkie formalności, jest to możliwe i jestem bardzo zadowolona.

Ewa W.
Ewa Wahl NOVASOL
Ewa Wahl NOVASOL

Polecam NOVASOL osobom rozpoczynającym przygodę z wynajmowaniem własnych domów wakacyjnych. Dzięki globalnemu zasięgowi marketingowemu NOVASOL miałam wielu Gości w moim domu już w pierwszym sezonie działalności.

Natalia K.

Współpraca z profesjonalistami to czysta przyjemność, nie boje się wynajmować swojego domu, firma płaci mi nawet za szkody wyrządzone przez Gości. Zaczęłam podróżować po innych zakątkach świata, dzięki rabatom, jakie mam dzięki byciu Właścicielem w NOVASOL

Małgorzata T.
Małgorzata Tołoczmańska

Moja długoletnia współpraca z NOVASOL opiera się na 100% wzajemnym zaufaniu. A to się przekłada na duże zadowolenie Gości korzystających z mojego obiektu, spełniającym przeróżne oczekiwania.

Andrzej P.

Poznaj naszych Przedstawicieli

Bądź w kontakcie z Przedstawicielem Regionalnym Skontaktuj się

Lokalne wsparcie i globalna siła

W naszych biurach oraz u lokalnych Przedstawicieli, zawsze znajdziesz fachową pomoc. Staramy się, aby nasi przedstawiciele byli blisko Twojego domu, a dodatkowo chcemy, aby każdy obiekt miał swojego wakacyjnego doradcę. Dzięki temu, będziesz mógł zawsze porozmawiać na temat promocji swojego obiektu, regulować ceny oraz uzyskać wszelką fachową pomoc.

Poland

Rabat 25% na Twoje następne wakacje

Wynajmując dom lub apartament wakacyjny z nami, będziesz mógł skorzystać z 25% rabatu na wakacje w naszych obiektach. Oferujemy prawie 50 000 kwater w 25 krajach – jest więc z czego wybierać.

Wakacje w europejskiej stolicy, relaks na plaży oblewanej wodami Morza Śródziemnego, narciarskie emocje na alpejskich stokach – oferujemy mnóstwo ciekawych możliwości na Twoje wakacje, zarówno w popularnych, jak i zacisznych zakątkach Europy. 

50.000 obiektów wakacyjnych w 25 krajach
Oferujemy prawie 50 000 kwater w 25 krajach

Czy masz jakieś pytania?

Czym się różni agencja wynajmu od indywidualnego wynajmu? Kiedy można zarezerwować mój dom wakacyjny? Ile mogę zyskać na wynajmie mojego domu lub apartamentu wakacyjnego?

Poniżej znajdziesz zbiór najczęściej zadawanych pytań dotyczących wynajmu domów wakacyjnych I sposobu ich funkcjonowania. Są one pomocne, jeśli zdecydujesz się na NOVASOL jako swojego partnera w wynajmie.

Naciśnij "+", aby zobaczyć pytania i odpowiedzi w różnych kategoriach.

Twój przychód z wynajmu
Ile mogę zarobić na wynajmie mojego domu wakacyjnego przez NOVASOL?

Dochody są uzależnione od wielu różnych czynników, takich jak lokalizacja obiektu wakacyjnego, liczba tygodni wynajmu, standard domu wakacyjnego, wyposażenie i otoczenie obiektu oraz pora roku, w jakiej obiekt jest wynajmowany. Twój Przedstawiciel Regionalny na spotkaniu dokona wyceny i określi wysokość kwoty za wynajem w danym sezonie.

W oparciu o nasze doświadczenie i bieżące analizy rynku, możemy wskazać różne sposoby, aby  poprawić wysokość dochodów z wynajmu.
 

Jak i kiedy zarabiam?

Płatności są dokonywane przelewem bankowym; bezpośrednio na wskazane przez Ciebie konto. Płatność jest zazwyczaj dokonywana każdego 30-tego dnia miesiąca, poprzedzającego przyjazd Gościa. Wypłacamy Ci pełną kwotę, nawet jeśli Goście jeszcze nie przyjechali – o ile dokonano rezerwacji przynajmniej 21 dni przed dniem płatności. Jeśli Gość zarezerwuje Twój dom lub apartament na tzw. ostatnią chwilę (last minute), wówczas płatność jest wysyłana w kolejnej transzy, czyli następnym miesiącu.
 

Co się stanie z moją płatnością, jeśli moi Goście anulują rezerwację?

Jeśli Gość anuluje potwierdzoną rezerwację na mniej niż 21 dni przed planowanym przyjazdem, pokryjemy całą kwotę za wynajem. Wówczas dany termin w Twoim domu pozostaje do dyspozycji NOVASOL, na ewentualne przeniesienie awaryjne.

Skąd mam wiedzieć, że mam odpowiednią cenę za wynajem domu wakacyjnego?

Jesteśmy Twoim partnerem i zależy nam tak samo jak Tobie na możliwie jak najlepszym wynajmie. Bazując na naszym doświadczeniu oraz rozległych badaniach rynku, staramy się wyliczyć jak najlepsze sezony cenowe, które będą pasować do Twojego domu wakacyjnego. Oprócz tego, stale śledzimy trendy wakacyjne na świecie i staramy się, aby Twój dom wakacyjny był możliwie jak najbardziej konkurencyjny – zachowując odpowiedni balans cenowy.

Umowa z NOVASOL
Jaka jest różnica między wynajmem obiektu za pośrednictwem NOVASOL, a samodzielnym wynajmem?

Na zajmowanie się wynajmem domu wakacyjnego należy poświęcić dużo czasu i wysiłku, na m.in. kierowanie sprawami dotyczącymi administracji, ustalaniem cen, działaniami marketingowymi, promowaniem wynajmu wakacyjnego, obsługą zapytań od Gości, naprawie ewentualnych szkód, itp.

Jeśli wybierzesz nas jako swojego pośrednika, zadbamy o wszystkie te zagadnienia i wiele innych zadań. Ponadto skorzystasz na naszym ponad 50-letnim doświadczeniu oraz ciągłych analizach rynku wakacyjnego. Zajmujemy się również nieustannym poprawianiu naszych usług i budowie takiej oferty, aby była ona korzystna dla Was.

Kiedy oferta mojego domu wakacyjnego będzie dostępna online po podpisaniu umowy?

Podczas spotkania w Twoim obiekcie wakacyjnym z naszym Przedstawicielem Regionalnym zostanie podpisana umowa. Oferta będzie dostępna online po ok. 3 do 7 dni roboczych.

Czy pośrednictwo NOVASOL jest dla mnie korzystne, jeśli chcę wynająć obiekt tylko na kilka tygodni w roku? Jest to zależnie od faktycznej

Jest to zależnie od faktycznej liczby tygodni i okresu w roku. Statystycznie w Polsce najlepiej wynajmują się okresy letnie, a w domach w górach – miesiące zimowe. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.

Kiedy Goście mogą zarezerwować mój dom wakacyjny?

Standarem u nas jest rezerwacja tygodniowa od soboty do soboty. Jeśli jednak jesteś zainteresowany większą elastycznością dat przyjazdu i wyjazdu, możesz wybrać jeden z naszych konceptów pozwalających na krótsze terminy najmu lub różne dni początku i końca najmu.

Jak długo ważna jest umowa pośrednictwa?

Kiedy zaczynasz współpracę z nami, możesz podpisać umowę roczną na bieżący I następny rok. Następnie umowa zostaje automatycznie odnowiona w ciągu roku. Jeśli zechcesz, możesz oczywiście wypowiedzieć współpracę po zakończeniu każdego okresu umowy.

Ile kosztują koncepty?

Są za darmo! Twój dom wakacyjny, jego otoczenie, wnętrze i kalendarz muszą spełniać pewne kryteria, aby stać się częścią naszej oferty i mieć określone koncepty.

Twój inspektor pomoże Ci określić, które koncepty pasują do Twojego domu i doradzi, jak dokonać małych ulepszeń, które można zrobić, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i ceny wynajmu domu wakacyjnego.

Promocja Twojego domu wakacyjnego
Kto dokonuje zdjęć i tworzy prezentację mojego domu wakacyjnego?

Zajmujemy się każdym aspektem promowania Twojego domu wakacyjnego na naszych stronach oraz w witrynach naszych partnerów – portali rezerwacyjnych. Zajmujemy się fotografowaniem i tworzymy opis domu wakacyjnego, aby mieć pewność, że będzie najlepiej zaprezentowany na każdej stronie dla naszych Gości.

Skąd przyjeżdżają Goście?

Goście, którzy przyjeżdżają do polskich obiektów wakacyjnych, to głównie Niemcy i Skandynawowie. Jednak ze względu na nasz globalny zasięg, który obejmuje prawie 10 000 partnerów rezerwacyjnych, możesz spodziewać się Gości z całego świata.

W Strefie Właściciela na naszej stronie, można zobaczyć, skąd Goście przyjadą przy każdej dokonanej rezerwacji..

Rezerwacje i Goście
Co się dzieje, kiedy ktoś zarezerwuje mój dom wakacyjny?

Otrzymasz powiadomienie e-mail, SMS lub oba, jeśli Gość dokona płatności za rezerwację. Szczegółowe informacje o każdej rezerwacji można znaleźć online - w Strefie Właściciela na naszej stronie. 

Czy mogę przechowywać rzeczy osobiste w moim domu wakacyjnym?

Tak, oczywiście. Zalecamy jednak, aby były przechowywane w wyraźnie zaznaczonym i najlepiej zamkniętym pomieszczeniu. 

Jak i kiedy dostarczyć Gościom klucze do obiektu?

Ustalasz w umowie, gdzie Gość ma się pojawić po klucze lub czy Ty sam dostarczysz klucze do wynajętego domu. Standardowo w godzinach 16.00-20.00 Goście powinni pojawić się po klucze, natomiast wykwaterowanie powinno nastąpić do 10.00 rano w ostatnim dniu pobytu.

Jak mogę sprawdzać moje rezerwacje?

W Strefie Właściciela masz przegląd wszystkich rezerwacji, w tym termin, szczegóły przyjazdu, płatność za rezerwację, miesięczny przegląd płatności i wiele innych przydatnych informacji.

Ubezpieczenie Twojego domu wakacyjnego
Co się stanie, jeśli Gość spowoduje szkodę w moim domu?

Ważne jest, aby czuć się swobodnie wynajmując swój dom wakacyjny. Dlatego nasze ubezpieczenie automatycznie obejmuje właścicieli domów NOVASOL. To ubezpieczenie stanowi uzupełnienie własnego ubezpieczenia.

Ubezpieczenie pokrywa*:
  • Pokrycie szkód w obiekcie spowodowanych przez Gości NOVASOL.
  • Pokrycie utraty dochodów z najmu – jeśli czas naprawy szkód spowoduje, że będziesz musiał anulować istniejące już rezerwacje.
  • Ubezpieczenie obejmuje również różnicę, jeśli Twoje indywidualne ubezpieczenie pokrywa szkody, a koszt naprawy przekracza równowartość 135 EUR.

… I wiele innych! 

Dodatkowo, dzięki naszej koncepcji “niewielkich szkód”, pokrywamy koszty szkód o wartości mniejszej niż 135 EUR. W ten sposób, będziesz chroniony przed nieprzewidzianymi szkodami i wydatkami związanymi z wynajmem Twojego domu lub apartamenty

* Z zastrzeżeniem pewnych warunków

Czy NOVASOL pobiera kaucję od Gości?

Generalnie, depozyt/dodatkową opłatę pobieramy przy wynajmie domów z basenem lub bardzo dużych obiektów.  W przypadku pozostałych domów wakacyjnych proponujemy nasz koncept, nazywany “niewielkimi szkodami”.

Koncept „niewielkie szkody” oznacza, że NOVASOL zwraca koszty naprawienia szkody lub zakupu nowej rzeczy do 135 Euro (pod pewnymi warunkami)*. Ma to na celu uniknięcie niezadowolenia między Gośćmi a Właścicielami domów podczas wyjazdu z powodu np. zepsutego krzesła ogrodowego.

Zdobądź niezobowiązującą ofertę wynajmu Twojego domu

Klikając „wyślij”, wyrażasz zgodę na kontakt z NOVASOL przez telefon lub e-mail z dalszymi informacjami na temat wynajmu obiektu wakacyjnego. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie, kontaktując się z nami pod następującym adresem e-mail: datainformation@novasol.com