Ile możesz zarobić na wynajmie domu lub apartamentu?
Przychód z wynajmu swojego domu wakacyjnego jest zależny od wielu czynników, jak np. metraż, lokalizacja, dodatkowe udogodnienia, wnętrza, stan domu i wiele innych. Poniżej znajdziesz przykłady różnych typów domów wakacyjnych i ich cen wynajmu. Skontaktuj się z nami, a oszacujemy ile będziesz mógł zarobić na swoim domu lub apartamencie wakacyjnym.








Oto, jak pomożemy Ci zwiększyć zyski z wynajmu
- Promocja: Twój dom wakacyjny będzie zaprezentowany setkom tysięcy potencjalnych Gości – za pośrednictwem różnych kanałów sprzedażowych. My przygotujemy opisy, fotografie i zajmiemy się marketingiem – zadbamy o wszystko!
- Właściwa cena: Ustalenie ceny najmu nie jest łatwym procesem, a źle oszacowane ceny najmu są przyczyną niskiej sprzedaży. Dlatego też, w oparciu o nasze ponad 50-letnie doświadczenie i analizę rynku, ustalimy jak najlepszą cenę Twojego domu wakacyjnego i dostosujemy ją do popytu.
- Zwiększenie zainteresowania: Oferujemy szeroki wybór konceptów, które będą wyróżniać Twój dom wakacyjny i zagwarantują dotarcie do większej liczby Klientów. Wśród konceptów są m.in. domy przyjazne dzieciom, domy z basenem, domy dla aktywnych, domy z ogrodem i wiele innych. Udzielimy Ci również wskazówek dot. dodatkowych ulepszeń, które pomogą Ci zwiększyć zysk z wynajmu.
PS. Czy wiesz, że jeśli Gość anuluje potwierdzoną rezerwację na mniej niż 21 dni przed przyjazdem, wypłacimy Ci pełną kwotę za tę rezerwację.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy, ponieważ uzyskuję w ten sposób dodatkowe dochody, a także mam kontakt z ciekawymi ludźmi i okazję do nauki języka obcego. Zawsze mogę liczyć na życzliwą i kompetentną pomoc Pań z biura.


Jestem na co dzień osobą bardzo zajętą, więc samodzielnie nie mogłabym zająć się wakacyjnym wynajmem swojego domku. Dzięki firmie NOVASOL, która pozyskuje dla mnie klientów i załatwia wszelkie formalności, jest to możliwe i jestem bardzo zadowolona.


Polecam NOVASOL osobom rozpoczynającym przygodę z wynajmowaniem własnych domów wakacyjnych. Dzięki globalnemu zasięgowi marketingowemu NOVASOL miałam wielu Gości w moim domu już w pierwszym sezonie działalności.

Współpraca z profesjonalistami to czysta przyjemność, nie boje się wynajmować swojego domu, firma płaci mi nawet za szkody wyrządzone przez Gości. Zaczęłam podróżować po innych zakątkach świata, dzięki rabatom, jakie mam dzięki byciu Właścicielem w NOVASOL

Moja długoletnia współpraca z NOVASOL opiera się na 100% wzajemnym zaufaniu. A to się przekłada na duże zadowolenie Gości korzystających z mojego obiektu, spełniającym przeróżne oczekiwania.

Poznaj naszych Przedstawicieli



Lokalne wsparcie i globalna siła
W NOVASOL to nasi lokalni Przedstawiciele przyjeżdząją do Ciebie, aby za darmo wykonać profesjonalną sesję zdjęciową Twojego domu, pomóc z wszelkimi formalnościami dotyczącymi podpisania umowy, oraz podpowiedzieć, jak najlepiej wykorzystać pełen potencjał Twojej nieruchomości. Pracownicy naszych biur, rozlokowanych w większości krajów Europy, każdego dnia dokładają wszelkich starań, aby oferta wynajmu Twojego domu dotarła do jak największej ilości gości, tak aby mogli oni spędzić swoje wymarzone wakacje właśnie u Ciebie.
Rabat 25% na Twoje następne wakacje
Wynajmując dom lub apartament wakacyjny z nami, będziesz mógł skorzystać z 25% rabatu na wakacje w naszych obiektach. Oferujemy prawie 50 000 kwater w 19 krajach – jest więc z czego wybierać.
Wakacje w europejskiej stolicy, relaks na plaży oblewanej wodami Morza Śródziemnego, narciarskie emocje na alpejskich stokach – oferujemy mnóstwo ciekawych możliwości na Twoje wakacje, zarówno w popularnych, jak i zacisznych zakątkach Europy.
Czy masz jakieś pytania?
Czym się różni agencja wynajmu od indywidualnego wynajmu? Kiedy można zarezerwować mój dom wakacyjny? Ile mogę zyskać na wynajmie mojego domu lub apartamentu wakacyjnego?
Poniżej znajdziesz zbiór najczęściej zadawanych pytań dotyczących wynajmu domów wakacyjnych I sposobu ich funkcjonowania. Są one pomocne, jeśli zdecydujesz się na NOVASOL jako swojego partnera w wynajmie.
Naciśnij "+", aby zobaczyć pytania i odpowiedzi w różnych kategoriach.
Dochody są uzależnione od wielu różnych czynników, takich jak lokalizacja obiektu wakacyjnego, liczba tygodni wynajmu, standard domu wakacyjnego, wyposażenie i otoczenie obiektu oraz pora roku, w jakiej obiekt jest wynajmowany. Twój Przedstawiciel Regionalny na spotkaniu dokona wyceny i określi wysokość kwoty za wynajem w danym sezonie.
W oparciu o nasze doświadczenie i bieżące analizy rynku, możemy wskazać różne sposoby, aby poprawić wysokość dochodów z wynajmu.
Płatności są dokonywane przelewem bankowym; bezpośrednio na wskazane przez Ciebie konto. Płatność jest zazwyczaj dokonywana każdego 30-tego dnia miesiąca, poprzedzającego przyjazd Gościa. Wypłacamy Ci pełną kwotę, nawet jeśli Goście jeszcze nie przyjechali – o ile dokonano rezerwacji przynajmniej 21 dni przed dniem płatności. Jeśli Gość zarezerwuje Twój dom lub apartament na tzw. ostatnią chwilę (last minute), wówczas płatność jest wysyłana w kolejnej transzy, czyli następnym miesiącu.
Jeśli Gość anuluje potwierdzoną rezerwację na mniej niż 21 dni przed planowanym przyjazdem, pokryjemy całą kwotę za wynajem. Wówczas dany termin w Twoim domu pozostaje do dyspozycji NOVASOL, na ewentualne przeniesienie awaryjne.
Jesteśmy Twoim partnerem i zależy nam tak samo jak Tobie na możliwie jak najlepszym wynajmie. Bazując na naszym doświadczeniu oraz rozległych badaniach rynku, staramy się wyliczyć jak najlepsze sezony cenowe, które będą pasować do Twojego domu wakacyjnego. Oprócz tego, stale śledzimy trendy wakacyjne na świecie i staramy się, aby Twój dom wakacyjny był możliwie jak najbardziej konkurencyjny – zachowując odpowiedni balans cenowy.
Na zajmowanie się wynajmem domu wakacyjnego należy poświęcić dużo czasu i wysiłku, na m.in. kierowanie sprawami dotyczącymi administracji, ustalaniem cen, działaniami marketingowymi, promowaniem wynajmu wakacyjnego, obsługą zapytań od Gości, naprawie ewentualnych szkód, itp.
Jeśli wybierzesz nas jako swojego pośrednika, zadbamy o wszystkie te zagadnienia i wiele innych zadań. Ponadto skorzystasz na naszym ponad 50-letnim doświadczeniu oraz ciągłych analizach rynku wakacyjnego. Zajmujemy się również nieustannym poprawianiu naszych usług i budowie takiej oferty, aby była ona korzystna dla Was.
Podczas spotkania w Twoim obiekcie wakacyjnym z naszym Przedstawicielem Regionalnym zostanie podpisana umowa. Oferta będzie dostępna online po ok. 3 do 7 dni roboczych.
Jest to zależnie od faktycznej liczby tygodni i okresu w roku. Statystycznie w Polsce najlepiej wynajmują się okresy letnie, a w domach w górach – miesiące zimowe. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.
Standarem u nas jest rezerwacja tygodniowa od soboty do soboty. Jeśli jednak jesteś zainteresowany większą elastycznością dat przyjazdu i wyjazdu, możesz wybrać jeden z naszych konceptów pozwalających na krótsze terminy najmu lub różne dni początku i końca najmu.
Kiedy zaczynasz współpracę z nami, możesz podpisać umowę roczną na bieżący I następny rok. Następnie umowa zostaje automatycznie odnowiona w ciągu roku. Jeśli zechcesz, możesz oczywiście wypowiedzieć współpracę po zakończeniu każdego okresu umowy.
Są za darmo! Twój dom wakacyjny, jego otoczenie, wnętrze i kalendarz muszą spełniać pewne kryteria, aby stać się częścią naszej oferty i mieć określone koncepty.
Twój inspektor pomoże Ci określić, które koncepty pasują do Twojego domu i doradzi, jak dokonać małych ulepszeń, które można zrobić, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i ceny wynajmu domu wakacyjnego.
Zajmujemy się każdym aspektem promowania Twojego domu wakacyjnego na naszych stronach oraz w witrynach naszych partnerów – portali rezerwacyjnych. Zajmujemy się fotografowaniem i tworzymy opis domu wakacyjnego, aby mieć pewność, że będzie najlepiej zaprezentowany na każdej stronie dla naszych Gości.
Goście, którzy przyjeżdżają do polskich obiektów wakacyjnych, to głównie Niemcy i Skandynawowie. Jednak ze względu na nasz globalny zasięg, który obejmuje prawie 10 000 partnerów rezerwacyjnych, możesz spodziewać się Gości z całego świata.
W Strefie Właściciela na naszej stronie, można zobaczyć, skąd Goście przyjadą przy każdej dokonanej rezerwacji..
Otrzymasz powiadomienie e-mail, SMS lub oba, jeśli Gość dokona płatności za rezerwację. Szczegółowe informacje o każdej rezerwacji można znaleźć online - w Strefie Właściciela na naszej stronie.
Tak, oczywiście. Zalecamy jednak, aby były przechowywane w wyraźnie zaznaczonym i najlepiej zamkniętym pomieszczeniu.
Ustalasz w umowie, gdzie Gość ma się pojawić po klucze lub czy Ty sam dostarczysz klucze do wynajętego domu. Standardowo w godzinach 16.00-20.00 Goście powinni pojawić się po klucze, natomiast wykwaterowanie powinno nastąpić do 10.00 rano w ostatnim dniu pobytu.
W Strefie Właściciela masz przegląd wszystkich rezerwacji, w tym termin, szczegóły przyjazdu, płatność za rezerwację, miesięczny przegląd płatności i wiele innych przydatnych informacji.
Ważne jest, aby czuć się swobodnie wynajmując swój dom wakacyjny. Dlatego nasze ubezpieczenie automatycznie obejmuje właścicieli domów NOVASOL. To ubezpieczenie stanowi uzupełnienie własnego ubezpieczenia.
- Pokrycie szkód w obiekcie spowodowanych przez Gości NOVASOL.
- Pokrycie utraty dochodów z najmu – jeśli czas naprawy szkód spowoduje, że będziesz musiał anulować istniejące już rezerwacje.
- Ubezpieczenie obejmuje również różnicę, jeśli Twoje indywidualne ubezpieczenie pokrywa szkody, a koszt naprawy przekracza równowartość 135 EUR.
… I wiele innych!
Dodatkowo, dzięki naszej koncepcji “niewielkich szkód”, pokrywamy koszty szkód o wartości mniejszej niż 135 EUR. W ten sposób, będziesz chroniony przed nieprzewidzianymi szkodami i wydatkami związanymi z wynajmem Twojego domu lub apartamenty
* Z zastrzeżeniem pewnych warunków
Generalnie, depozyt/dodatkową opłatę pobieramy przy wynajmie domów z basenem lub bardzo dużych obiektów. W przypadku pozostałych domów wakacyjnych proponujemy nasz koncept, nazywany “niewielkimi szkodami”.
Koncept „niewielkie szkody” oznacza, że NOVASOL zwraca koszty naprawienia szkody lub zakupu nowej rzeczy do 135 Euro (pod pewnymi warunkami)*. Ma to na celu uniknięcie niezadowolenia między Gośćmi a Właścicielami domów podczas wyjazdu z powodu np. zepsutego krzesła ogrodowego.