Arriving on a Saturday will increase the number of available properties

Rezerwacje - ważne informacje

 

Jak mogę dokonać rezerwacji?

Na naszej stronie internetowej można nie tylko znaleźć interesujące informacje na temat wybranego domu wakacyjnego, ale także dokonać jego rezerwacji online - szybko i prosto.

Po wybraniu kraju, terminu a następnie odpowiadającego domu lub apartamentu na wakacje, przechodzą Państwo do rezerwacji online. Prosimy zwrócić uwagę na poprawność wprowadzonych danych oraz pamiętać o podaniu numeru telefonu oraz adresu e-mail. Po zakończeniu procesu rezerwacji na podany przez siebie adres e-mail otrzymają Państwo potwierdzenie rezerwacji wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności.

 

UWAGA: podając termin, prosimy pamiętać, iż ta strona internetowa jest stroną aktywną i wyświetla w wybranym terminie tylko wolne obiekty. Poszukując domu prosimy podawać ineteresujące Państwa długości pobytu (tzn. jeżeli inetresuje nas pobyt tygodniowy to należy sprawdzać najczęściej terminy tydzień po tygodniu a nie np. cały miesiąc).

Do góry

 

Jak chronione są moje dane osobowe?

Wszelkie dane osobowe, wprowadzane w trakcie dokonywania rezerwacji przez Internet, przekazywane są NOVASOL bezpiecznie za pomocą kodowania SSL.

Do góry

 

Kiedy dokonuję płatności?

W przypadku rezerwacji dokonanej na conajmniej 42 dni przed datą przyjazdu do domu letniskowego NOVASOL, zobowiązani są Państwo do zapłacenia pierwszej raty, wynoszącej 25% całej ceny najmu, dotrzymując terminu płatności widniejącego na otrzymanym przez Państwa potwierdzeniu rezerwacj.

Pozostałą część płatności powinni Państwo uregulować najpóźniej do 30 dni przed datą przyjazdu (liczy się data wpływu do NOVASOL AS).

 

 

W przypadku rezerwacji dokonanych mniej niż 42 dni przed datą przyjazdu, zobowiązani są Państwo do niezwłocznego uiszczenia wpłaty całej kwoty najmu.

Do góry

 

Kiedy otrzymam dokumenty dotyczące rezerwacji?

Po dokonaniu rezerwacji online automatycznie otrzymają Państwo potwierdzenie rezerwacji na wskazany podczas rezewacji adres e-mail - potwierdzeniem jest także ostatni krok rezerwacji, który zawiera numer rezerwacji.

 

Dokumenty najmu otrzymają Państwo po całkowitym opłaceniu rezerwacji.

Do góry

 

NOWOŚĆ: Dokumenty najmu w formie elektronicznej!

Już od teraz mają Państwo możliwość w trakcie dokonywania rezerwacji zdecydować się na dokumenty najmu nie tylko w papierowej wersji tradycyjnej ale także w formie elektronicznej. Dzięki temu rozwiązaniu nie muszą Państwo czekać na dostarczenie potrzebnego vouchera pocztą, ale mogą go Państwo mieć od razu u siebie na komputerze*. Dokumenty najmu w formie elektronicznej będą znajdowały się w formie linków w podglądzie Państwa rezerwacji: "Moja rezerwacja", do której link otrzymają Państwo wraz z mailem potwierdzającym dokonanie rezerwacji.

Teraz decydując się na urlop nawet w ostatniej chwili, dokumenty otrzymają Państwo na pewno na czas!

 

*Linki do dokumetów najmu w formie elektronicznej zaktywują się w momencie wpłynięcia Państwa płatności za rezerwację.

Do góry

 

Dlaczego płacę kaucję?

Kaucja - płatna na miejscu w dniu przyjazdu przy odbiorze kluczy - służy jako zebezpieczenie przed drobnymi zniszczeniami oraz wykorzystywana jest na rozliczenie wszelkich kosztów zależnych od zużycia, jak np. kosztów zużycia prądu, wody, gazu, oleju, ogrzewania itp.

Do góry

 

Jak wpłacam kaucję?

Z reguły goście wpłacają kaucję bezpośrednio właścicielowi domu wakacyjnego. W Danii kaucja wpłacana jest przy odbiorze kluczy w odpowiednim biurze serwisowym NOVASOL. lub można ją wpłacić jeszcze przed przyjazdem razem z opłatą ze rezerwację. Na dokumentach najmu domów w Danii znajdą Państwo wartością wymaganej kaucji podaną w PLN. Jeżeli nie skorzystają Państwo z tej możliwości, kaucję na miejscu należy wpłacić w EUR lub DKK!

O jej wysokości w innej walucie mogą się dowiedzieć Państwo kontaktując się z NOVASOL

Do góry

 

Jaka jest wysokość kaucji?

  • W Danii oraz Europie Środkowej: dla domów standardowych 100,- do 150,- Euro, dla domów o wyższym standardzie 150,- Euro, dla domów z basenem 360,- Euro.
  • W Szwecji/ Norwegii: dla domów standardowych 500,- do 1.000,- SEK/NOK, dla domów z basenam 1.500,- bis 2.000,- SEK/NOK - zależnie od decyzji właściciela - prosimy doinformować się w NOVASOL.
  • W Europie Południowej: w zależności od typu i wielkości domu od 150,- do 1.000,- Euro. W Chorwacji pomiędzy 50,- a 500,- Euro. Możliwe są odstępstwa.
  • Dokładniejsze informacje dostępne są przy konkretnych krajach w Menu po lewej stronie.
  • Do góry

 

Jak i gdzie otrzymam kaucję z powrotem?

Pod koniec Państwa pobytu w domu dokonane zostanie rozliczenie zużycia energii, oleju, prądu, gazu, wody itp., o ile oczywiście nie było ono wliczone w cenę najmu, a następnie odliczone od wniesionej kaucji. Resztę kaucji właściciel zwróci Państwu przed wyjazdem.

 

W Danii a także w Norwegii, Francji (Cannes), domach przy Tropical Islands w Niemczech i indywidualnych przypadkach zwrot kaucji nie następuje na miejscu. Jej zwrotu należy spodziewać się ok. miesiąca po powrocie do domu za pomocą czeku bankowego, lub jeśli Państwo wolą - przelewem na Państwa konto. Jeżeli wybiorą Państwo ten drugi sposób, prosimy o poinformowanie nas o tym odpowiednio wcześniej i podanie w biurze NOVASOL w Polsce numeru IBAN konta oraz kodu SWIFT banku, gdzie należy przekazać zwrot. NOVASOL nie ma niestety wpływu na potrącenia jakich dokonują banki docelowe klientów. Prosimy o podanie informacji, w jakiej walucie założone jest wskazane przez Państwa konto. Szczególnie w przypadku zwrotów z Danii oraz Niemiec (Tropical Islands) rozliczenie przekazywane jest w PLN na konta złotówkowe.

 

Dokładniejsze informacje dostępne są przy konkretnych krajach w Menu po lewej stronie.

Do góry

 

Jak długo przed wyjazdem mogę zrobić rezerwację?

Rezerwacji na dany sezon można dokonać zawsze w trakcie jego trwania. Mniej więcej od połowy roku można także dokonywać rezerwacji na przyszły sezon. Jeśli dom, którym są Państwo zainteresowani nie jest jeszcze dostępny w ofercia na przysyły rok, o jego losy można dowiedzieć się w biurze NOVASOL.

Do góry

 

Jak mogę zmienić lub anulować rezerwację?

Życzenia wszelkich zmian rezerwacji należy przekazywać do biura NOVASOL. Dotyczy to także konieczności anulowania rezerwacji. W przypadku dokonywania rezerwacji za pośrednictwem biura podróży informacje dotyczące zmian lub rezygnacji z rezerwacji wystarczy przekazać do wabranego biura podróży, które zobowiązane jest do przekazania ich NOVASOL. Więcej na ten temat można dowiedzieć się z Ogólnych Warunków Najmu NOVASOL.

Do góry

 

Czy rezerwację można przenieść na osobę trzecią?

Jest to możliwe do 8 dni przed przyjazdem na miejsce. NOVASOL nie nalicza z tego powodu żadnych dodatkowych opłat.

Do góry

 

Czy podczas dokonywania rezerwacji naliczana jest opłata rezerwacyjna?

W NOVASOL nie istnieje opłata rezerwacyjna - serwis rezerwacyjny oraz nasze porady nic nie kosztują.

Do góry

 

Jak trafię do wynajętego domu wakacyjnego?

Razem z dokumentami najmu otrzymają Państwo propozycję drogi dojazdu do wynajętego domu wakacyjnego lub do miejsca odbioru kluczy.Postarajmy się wyliczyć czas potrzebny na dojazd do celu: do domów NOVASOL można z reguły wprowadzać się od godziny 16.00.

Do góry

 

Podróżowanie w szczególnych warunkach

NOVASOL pośredniczy w wynajmie obiektów prywatnych właścicieli, które skategoryzowane są zgodnie z wymogami NOVASOL. Domy te i apartamenty nie należą do żadnej sieci noclegowej, wobec czego stanowią produkt standardowy, z reguły nie przystosowany na przyjęcie gości podróżujących w szczególnych warunkach (np. związanych z niepełnosprawnością ruchową, poruszaniem się na wózku). Dlatego zwracamy uwagę naszych gości na to, aby dokonując rezerwacji poinformowali Państwo NOVASOL o szczególnych warunkach swojej podróży, dając tym samym możliwość sprawdzenia, czy dany obiekt rzeczywiście będzie w takiej sytuacji wygodnym lokum dla Państwa lub osób współpodóżujących. W innym wypadku NOVASOL nie będzie mogła zagwarantować, iż dom lub apartament wakacyjny będą przystosowane do przyjęcia osób podróżujących w szczególnych warunkach.

Do góry